sâmbătă, 20 noiembrie 2010

Targul de carte Gaudeamus 2010

       Pentru ca am facut economie la Cancan/Libertatea citindu-le pe net in loc sa dau bani pe ele, ieri mi-am facut cadou o serie de carti de la targul de carte Gaudeamus,Romexpo.
       La intrare,m-am lovit de standul celor de la IBU Publishing si evident nu am rezistat tentatiei...cum nu am avut curaj sa particip la concursul Lianei  , mi-am cumpatat singurica  "Traficantul de arme"(reducere 20%,pret 26 lei)
                                                  
     Am citit prima pagina in masina,mi-a placut foarte mult si abia astept o zi linistita pentru a putea termina ceea ce am inceput.
     Mai departe,am dat de standul celor de la Nemira  cu promotii de -50%, -75 % reducere la cartile lui Stephen King, Clarke.Acesta a fost standul meu preferat!Promotiile prezentate la targ sunt disponibile si pe site-ul Editurii Nemira .
       Printre titlurile prezente la targ se numara "Duma Key"-S.King , "Pistolarul"-S.King, "Dolores Claiborne"-S.King, "Talismanul"-S.King, "Casa intunericului"-S.King, titluri pe care le-am adaugat colectiei mele King.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu