vineri, 17 decembrie 2010

Last Christmas

Au trecut 4 ani de la ultimul Craciun adevarat...restul au fost doar o insiruire de zile in care am mancat,baut si m-am uitat la tv.
Am pierdut multe si nici nu am realizat pana acum...sunt singura,cu o cana de cafea in mana si incerc in disperare sa citesc o carte inceputa acum cateva saptamani.Ar trebui sa fiu cu ei ,sa le spun cat mi-au lipsit si cat de mult ii iubesc.Sa le multumesc pentru tot ce mi-au oferit...insa nimic nu mai e ce a fost,ei nu mai sunt...doar eu am ramas aici ca o marturie a trecutului,candva atat de frumos,acum atat de dureros.
E primul Craciun in care nu mai simt nimic,nu mai alerg prin oras cautand bradul ideal,nu mai caut mii de globulete sau instalatii...nu mai am nimic de cautat.
Au fost ani in care asteptam din ianuarie Craciunul...ani in care ma apucam sa impodobesc bradul de pe 6 decembrie,ani in care ne strangeam toti in jurul mesei si pentru cateva ore eram fericiti..

Dear Santa, if you are real, please give me  back my family ...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu