vineri, 7 ianuarie 2011

Missing them...

Cred ca este singurul fel de mancare preparat cu ajutorul intregii familii.Imi amintesc si acum, desi au trecut ani buni de atunci, cum in serile reci de decembrie ne trangeam toti trei si pregateam cu drag o reteta banala, dar delicioasa...salata de beuf.Felul unic al tatalui meu  de a toca legumele ma urmareste si astazi....manutele mele mici ce incercau sa cuprinda bolul cu maioneza...si mama, draga mea mama, mereu plina de griji, mereu exasperata de cele doua "ajutoare" care ii mancau ingredientele.
Nu stiu care e reteta, eu o fac dupa gustul meu: piept de pui,mazara,morcov, cartofi, gogosari si castraveti murati si binenteles, maioneza facuta in casa.
Dupa ce am tocat marut legumele fierte in prealabil,le pun pe toate intr-o cratita mai mare, pentru a le putea amesteca.

Amestec totul usor cu o lingura de lemn.

Apoi adaug maioneza facuta in timp ce fierbeau legumele(3 galbenusuri fierte,tari si 3 galbenusuri crude, 1-2 linguri de mustar, zeama de lamaie si 1/2 litru de ulei) si amestec totul bine, bine...

Rezultatul final...
Ornarea lasa de dorit, trebuie sa recunosc ca niciodata nu m-am priceput la aranjarea platourilor sau la ornarea salatelor, dar, sper eu, gustul delicios sa ma salveze!!! :D

Pofta buna!!
Eu imi savurez salata, facuta de data aceasta de una singura, dar gandul imi este alaturi de parintii mei.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu