joi, 6 ianuarie 2011

Review Nuxe Huile Prodigieuse

A sosit timpul sa imi scriu review-ul pentru uleiul Nuxe Huile Prodigieuse....So,let's begin :D!
In primul rand vreau sa ii multumesc Mihaelei pentru ca mi-a oferit ocazia de a testa aceasta mica minunatie!
Il folosesc de cand l-am primit si sunt foarte multumita de el.


Prezentare oficiala 

EFICIENT PRIN NATURA
Huile Prodigieuse este un ulei uscat cu o formula unica ce imbina eficienta plantelor prin concentratia unica de 30% uleiuri si vitamina E , pentru a hrani, repara si infrumuseta fata, corpul si parul printrun singur gest .

INGREDIENTELE ACTIVE
Acest ulei va ofera un cocktail unic de 6 Uleiuri pretioase extrase din plante ( Limba mielului, St.Jonhnswort, migdale dulci, camelia, nuci de padure, nuci de macadamia ) pentru o piele catifelata, un par matasos si un aspect imbunatatit al vergeturilor. Este un ulei potrivit pentru toate tipurile de piele si par, indiferent de varsta.

Parerea mea:
* in primul rand,mi-a placut foarte mult forma de prezentare, o sticluta mica si cocheta, numai buna de purtat in orice poseta sau geanta( din punctul meu de vedere este un "must have" mai ales in perioada rece! )
*mirosul: discret si placut
*produsul in sine: desi cand spui "ulei" te gandesti la ceva lipicios,care sigur iti va face tenul sa luceasca, am constatat cu placere ca nu este deloc asa!Se absoarbe imediat in piele,lasand-o moale si catifelata si conferindu-i un miros delicat si discret.
*cum l-am folosit:L-am folosit in deosebi pentru fata, de doua ori pe zi(dimineata si seara dupa demachiere) sau cand ieseam afara si era nevoie de o protectie in plus la frig.L-am folosit si inainte sa folosesc fondul de ten,ceea ce a dus la o mai buna utilizare a acestuia, reusind sa intind si sa uniformizez fondul de ten mult mai bine.
Desi initial lasa un usor luciu,acesta dispare in cateva minute de la aplicare.
*L-am folosit si pe unghii si cuticule,placandu-mi foarte mult sa imi schimb o data la 2-3 zile culoarea unghiilor,acestea au de suferit, dar uleiul le-a ajutat sa se refaca,sa para mai sanatoase si sa isi recapete luciul natural.
*l-am folosit si dupa epilat,pentru a evita iritarea pielii.Si la acest capitol s-a descurcat cu brio!
Pe par nu l-am folosit inca,din simplul motiv ca testez unul dintre sampoanele solide cumparate de la Galador si nu am vrut sa amestec produsele.Iar in cada nu l-am folosit, e prea bun si eu sunt prea zgarcita :p.

Per total, Nuxe Huile Prodigieuse face ceea ce au promis producatorii: hraneste, hidrateaza si regenereaza!Singurele inconveninete ar fi lipsa unei pompite pentru o mai buna dozare si pretul,usor piparat pentru majoritatea buzunarelor, insa ambele probleme au rezolvare.Prima, dupa mai multe utilizari m-am obisnuit sa folosesc recipientul fara a varsa uleiul iar a doua problema, tinand cont ca in cele doua saptamani  de utilizare zilnica am consumat o cantitate infima(flaconul primit cadou are 30 ml),merita sa investesti 73lei(pentru o sticluta de 50 ml ) sau 125 lei pentru o sticluta de 100 ml.Estimez ca folosit pe fata si ocazional pe maini imi va mai ajunge cel putin 2 luni de acum inainte.

PS: il recomand tuturor persoanelor,indiferent de tipul de ten.Pe mine m-a convins sa il cumpar,indiferent de cost , merita folosit pana la ultima picatura!

Il puteti cumpara de la Farmacia Stejara,  AICI, in varianta de 50 ml, 73 ron, sau de AICI  , in varianta de 100 ml, 125 lei.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu