luni, 22 noiembrie 2010

"Pistolarul" -Stephen King


Abia am terminat de citit primul volum din saga "Turnul intunecat" de Stephen King.
Sincer,inca nu m-am decis daca imi place sau nu acest prim volum...Ultima ora mi-am petrecut-o cautand recenzii ale acestei carti pe internet si am observat ca publicul se imparte in doua tabere .Multi au apreciat aceasta saga a lui King si multi nu au fost deloc impresionati, considerand romanul ca fiind lipsit de consistenta.
Primele pagini ale romanului ne transpun intr-un teritoriu desertic,complet neprietenos.In prim plan este adus pistolarul Roland,un personaj misterios si perseverent,incercand sa isi duca la bun sfarsit misiunea, intr-o cursa contra cronometru.Naratiunea prezenta se imbina perfect cu amintiri ale lui Roland,trairi si sentimente din trecut ce par sa il copleseasca in prezent.
De multe ori romanul mi-a creat o stare confuza,din cauza detaliilor incomplete si nu prea bine finisate,mi-ar fi placut situatii mai verosimile,descrieri mai ample ale situatiilor,ale Mutantilor Lenesi(pentru ca nu am inteles exact de unde provin si ce anume sunt).Iar confruntarea finala cu "omul cel bun" a lasat mult de dorit.
Sper ca in momentul in care voi termina de citit trilogia sa imi schimb parerea despre aceste carti...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu