sâmbătă, 20 noiembrie 2010

Ce mi-as dori eu...in materie de carti si biblioteci

Pentru ca sunt fan Arch Daily bantui aproape zilnic pe acest site,intotdeauna gasind proiecte noi si multe,multe lucruri care imi plac.
Imi place enorm sa citesc,strangand de-a lungul timpului destul de multe volume ,iar astazi,in cautarile mele zilnice pe Arch Daily am dat peste ceva care m-a lasat fara cuvinte...pentru mine e un "must have".
Voi ce parere aveti?
V-ar placea sa cititi un roman captivant in timp ce beti o cafea fierbinte si din cand in cand puteti trage cu ochiul spre ninsoarea ce cade din abundenta pe peluza din spare?Cum vi se par peretii din sticla transparenta ce dau spre curtea interioara?
O mica vedere si din gradina spre biblioteca


Restul proiectului arata cam asa..
zona de luat masa...










0 comentarii:

Trimiteți un comentariu