marți, 7 decembrie 2010

Kitt de manichiura franceza de la Deliplus,Spania

Cand am fost ultima data in Spania,la Mercadona am fost in dubii daca sa imi cumpar sau nu kitt-ul de manichiura franceza.Adevarul este ca imi placea mult,dar cum mai aveam acasa inca vreo 30 de sticlute de oja nu credeam ca este necesar sa imi mai iau altele.

Dar cum eu imi vopsesc unghiile transparent si natural imi pica genial,pt ca stiu ca le voi folosi mult. In final prietenul meu mi le-a daruit.Ma incanta ,vine foarte bine pe unghii.
Faptul ca toate produsele sunt puse in acest mic saculet mi se pare din nou foarte util,astfel reusind sa tin in acelasi loc toate produsele necesare pentru manichiura franceza.

Nuantele de oje sunt : roz 02, 10 alb si lac de unghii transparent.
Fiecare sticluta contime 8 ml.


In imaginea de mai sus puteti observa pila de unghii, betisorul din lemn de portocal pentru cuticule si benzile protectoare necesare pentru manchiura franceza.


Pastile efervescente pentru manichiura.Pana acum nu am incercat asa ceva,dar adevarul este ca au inceput sa imi paca foarte mult.Sunt emoliente si hidratante.
Punguta are o greutate de 9 grame.
Instructiuni de folosire: se introduce o pastila in recipientul cu apa calduta.Apoi se introduce mana si se mentine in apa timp de 10 minute.
Pastila are un efect emolient si hidratant asupra unghiilor si mainii.

De mult timp imi doream un creion corector pentru unghii,caci fiind usor neindemanatica mereu ma murdaream.Din fericire,acest kitt de manichiura contine si asa ceva.
Contine 2 ml de solutie si doua capete de schimb


Concluzia este ca mi-a placut foarte mult acest kitt ,este un "must have" pentru orice domnisoara si este foarte usor de luat in calatorii,ocupand foarte putin loc si fiind bine organizat.Iar pretul este minunat!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu