marți, 7 decembrie 2010

Produse cosmetice Kiko Milano

            Acum cateva luni,in urma unei scurte vizite in capitala Spaniei,am descoperit cu placere o marca de cosmetice made in Italy,extrem de populara.In scurta mea sedere,am intalnit cel putin 5 magazine Kiko si neputand sa mai rezist tentatiei, mi-am cumparat 2 oje, 2 ruguri si un fard.Din fericire pentru mine, toate erau la reducere 50%,luandu-le cu doar 1.99 euro in loc de 4 sau 5 euro.
         Un aspect pozitiv si util al magazinelor este ca absolut toate produsele au testere,lucru neintalnit in magazinele noastre.Nu m-am putut abtine sa nu probez o parte din nuante, placandu-mi toate si nestiind ce sa aleg la final.
            Dupa ce m-am hotarat si am ajuns acasa,primele testate au fost ojele.Consistenta laptoasa, pigmentul concentrat si faptul ca se intind perfect m-au cucerit din start.Daca mai adaugam si faptul ca se usuca instant, tocmai am descoperit oja ideala.Am nuantele 217 si 287.

         Urmatoarele testate au fost rujurile.Paleta larga de nuante m-a pus iar in dificultate,nestiind ce sa aleg.Textura catifelata, usor de intins si hranitoare m-au determinat sa acord o bila alba si rujurilor Kiko.Mi-am ales doua nunate ,57 si 59,exemplificate mai jos.

La farduri,alegerea s-a bazat in primul rand pe necesitatea din acel moment,un fard negru.Si aici am fost surprinsa de paleta bogata,constand in farduri mate,in blush-uri,in creioane de ochi etc.Nuanta aleasa o aveti mai jos
Din pacate, singurele tari unde puteti gasi aceste produse sunt Italia, Spania si Germania....

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu