duminică, 30 ianuarie 2011

Hand made by Blonde Glam

Set Cercei+ Inel "Autumn Peony"- 30 lei


Well...I'm happy...!!!
Astazi am avut placerea de a fi accesata de o domnisoara ce mi-a oferit posibilitatea de a ma bucura sincer, pentru prima data in ultima vreme.Si cine spune ca bucuria nu sta in lucruri marunte, se insala amarnic!!!

Pe langa faptul ca nu m-am putut decide ce sa iau fiind toate foarte frumoase, m-au surprins si preturile, extrem de mici pentru niste lucruri hand made.


Brosa- 15 lei
Am rugat-o sa imi faca aceasta brosa pe bleu si sa o transforme in bentita.:d


Blue Flower in my hear- Pret redus 5 lei


Cercei "Kronleuchter-mit-blumen" - 25 lei

Si pe acestia am rugat-o sa ii modifice, schimbad floarea albastra cu una rosie.

Acestea fiind spune, va las sa va delectati cu creatiile ei , AICI .
Abia astept sa treaca aceasta saptamana, pentru a putea intra in posesia micilor mele comori!!!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu